Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2017 02:31 - Решете да мислите мислите, които Бог мисли за вас!
Автор: janagarden Категория: Лични дневници   
Прочетен: 485 Коментари: 0 Гласове:
0



image Мирна  и честита да ни е тази нова година!
Година в която Божиите намерения да се изпълнят в животите ни!
Със благодарение затворих вратата на 2016 година, при-все че за мен в личен аспект,тя беше като"високостна" година.
Година в която преминах през огнени моменти и трябваше да преодолея високи за мен перипети.
Но Бог беше с мен във всеки един момент,иначе не бих издържала на висотата на Неговите изисквания! Никой не може със естествената си природа да достигне Божият стандарт! Никой! 
Слава на Името Му, за това че ни учи да се доверим на Неговият Живот, който е вътре в нас!
И в най –горещия и нетърпим момент,аз избрах да мисля мислите които той мисли за мен. Мисли за добро а не за зло, мисли за моето бъдеще и надежда! (Ерем.29:11)
И поведението ми стана ново, дори нищо да не беше се променило.
Усетих прилива на победоносният Живот който надминава всяка ситуация! Живот който ни обещава и уверява,че можем да достигнем стандарта на небесния ни Баща и да бъдем святи като Него! Алелуя!
Благодатта да е с вас!
ЧЕСТИТА И БЛАГОСЛОВЕНА ГОДИНА! БОГ ДА ОТВОРИ НЕБЕТО ЗА ВАС И ВАШИЯТ ДОМ!
БЪДЕТЕ ОТВОРЕНИ  ДА ПРИЕМЕТЕ БЛАГОСЛОВЕНИЯТА НА Б
ОГ! 


Тагове:   Бог,   благодат,   живот,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: janagarden
Категория: Лични дневници
Прочетен: 162727
Постинги: 87
Коментари: 35
Гласове: 175
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930